Ibu ada followers ke??

Wednesday, January 5, 2011

HOORAYYY!!!



i'm happy??? off course i'm soo happy... Actually, today i juz knew my marks for my 'penilaian prestasi'... Actually, xlah cemerlang mana, but ia boleh memberi semangat kepada ibu untuk bekerja pada tahun 2011 ni... For those yg xtau pasal penilaian prestasi ni, penilaian ni mmg wajib dibuat kepada kakitangan kerajaan utk menilai prestasi kerja mereka sepanjang tahun... Dan 1 lagi, tahun ini ada pengambilan pegawai W41 (Juruaudit) bagi kakitangan JANM yang memiliki degree tp still post W27 (diploma).. ibu amat2 berharap agar markah penilaian ini dapat membantu ibu dalam pemilihan calon W41 tersebut..amin...


2 comments:

  1. Cik kak...rindunya aku kt odit ganu bila nengok gambo nih....rindu kt pc aku...hukhuk....:(
    msti dpt 90 over nih....sonok kan:) aku pon..hikhik....aku doakan taun ni rezeki ko la yat...nnti time interviu, tunjuk kesungguhan lebih tao...sbb biasa org SPA ni suka provoke kita yg dh servis ni....

    ReplyDelete
  2. ok dear...insyaAllah..i'll try my best... nant sebelum nak interview, aku nak chat jap ngan ko...nk tau tips2 interview...btw, tahniah ko dpt 90>...aku, xlah smpai 90....80an je but > 85..hikhik..

    ReplyDelete

My Dear, Terima Kasih Kerana Tinggalkan Komen Anda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...