Ibu ada followers ke??

Thursday, March 3, 2011

Mari Mengaji

inilah gelagat anak2 ibu masa mengaji...
awal mengaji ok je..baca dgn bersopan..lancar je baca dari alif sampai ya..
tp bila ibu on jer kamera ibu, terus mereka x concentrate...
main2 la..adik kacau abg la...adik angguk2 kepala la..mcm2...
so funny...
by the way, ok la..mengaji ni pun sbb ibu nak anak2 ibu kenal huruf dulu..
sampai umur 7 tahun nnti baru ibu nak hantar ke rumah ustaz depan umah
untuk bacaan yang betul dan lebih sempurna..

video
along...
video
adik...

5 comments:

  1. macam2 perangai anak2 ko yat.. comel sangat.. oh ko da kecek ganu ek.. hehe kiut jugak :D

    ReplyDelete
  2. haah ajee..aku dh nk masuk 5thn stay trg...ckp pun dh mcm org trg..haha

    anak2 aku mmg mcm2 gelagat & karenah..kdg2, aku naik angin gak 1 badan...tp kdg2 rs funny pun ada..

    ReplyDelete
  3. aku tak tau la kalau aku yang duduk kelantan 5 tahun macam ko boleh ke tak aku kecek kelate. lidah aku keras benau.. hahaha

    ReplyDelete
  4. boleh punya jee..lg kalu hari2 dgr dema speaking..ko jd nk terikut...bila nk stay k'tan??

    ReplyDelete
  5. haha aku nak stay johor boleh tak?
    erm buat masa ni tak la kot. agak nya da tua nanti baru balik stay sana. hehe

    ReplyDelete

My Dear, Terima Kasih Kerana Tinggalkan Komen Anda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...