Ibu ada followers ke??

Friday, June 30, 2017

1 Syawal 1438H

Hari yg dinanti telah tiba..
Bukan sebab nak raya sangat tapi sebab nak balik kg jer.. 
Jumpa abah, ibu, adik beradik,  anak2 sedara.. 
memang happening weiii.. :)
Kita balik 23 jun, Jumaat..  2 hari sebelum raya.. 
Alhamdulillah perjalanan baik.. 
Baby pun ok,  x meragam jalan jauh..

 Masa ni hari terakhir berpuasa..tgk tu paklong tengah pasang wallpaper.. adik pun menyibuk nak tolong ek??
 
 alahai adik pun.. macam orang beso jer nak main jugak :)
along biasa la jadi imam kepada makmum cilik kalu paklong xde. hahaha  
ni di pagi raya.. sebelum pakai baju raya.. tengok orang nak gi sembahyang raya :)

 
 wahhhh hensemnya baby haziq. haha
Lepas solat raya, kita bermarhaban dulu sebelum sesi bermaafan ni sesi bermaaf-maafan pulak :)


inilah permata kami.. Atok Nenek
maksu & paksu 
Lepas tu memang xde kerja lain dah.. selpie je la :) 
  
family paklong 


family cik mim
family cik salim (dok kl)
 
haziq nangis sebab nak monopod ibu.. haihh la
haaaa.. dah dapat
masa ni beraya ke rumah sedara.. umah kakak nenek kat kampung sebelah.. 

 

 
cik ain
dah.. itu jer raya pertama kami..
banyak lagi gambo2 tapi ibu pilih mana yang berkenaan sahaja..

so ibu nak wish:
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
0 - 0 yer..  Muaahhh

2 comments:

  1. Selamat Hari Raya Yati, Maaf Zahir Batin...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya juga.. Maaf zahir batin

    ReplyDelete

My Dear, Terima Kasih Kerana Tinggalkan Komen Anda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...