Ibu ada followers ke??

Wednesday, February 15, 2017

Mandi manda @ Kg Betong Hulu Terengganu

4.2.2017 Sabtu
kawan2 kat keje ayah ajak mandi sungai @ Kg Betong
sungai belukar bukit 
1st time kita mandi sini.. pemandangan memang cantiklah sangat2.. air pun jernih..
 
sebenarnya baby x sihat masa ni.. baru nak demam.. tapi along & farah biasa la.. kalu ibu xde, dorang x nak gi.. tapi ibu tahu sebenarnya dorang semangat nak gi mandi.. lama dah x berendam dalam air.. kesianlah pulak.. 
demam2 pun rasakan la jugak air sejuk kak kaki baby.. lepas hawa.. dah dia geram jer tgk abang kakak mandi.. ibu pun x dpt nak mandi :( 
kakak2 ni antara pengunjung sungai ni tapi x mandi pun.. minat betul dorang dengan baby. hahaha 
kakak & abang memang x ingat nak naik darat dah 
ha..masa ni ibu tengok baby mcm nak tido.. tu masuk keta nak isap susu.. rupanya sempat lagi nak buas dalam keta.. adik adik... :)
alkisah.. esoknya ibu pun cuti sebab adik masih demam.. huhu :) 

2 comments:

  1. Seronoknya dapat main air, walau pun tak dalam, budak2 tak kisah... yang penting airnya bersih... lama dah tak mandi macam ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..memang best.. kat sungai sini ada cetek ada dalam.. tetap kena dipantau mak ayah.. kat UP xde dah sungai bersih mcm dulu2.. kita dulu mandi sungai sokmo :)

      Delete

My Dear, Terima Kasih Kerana Tinggalkan Komen Anda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...