Ibu ada followers ke??

Wednesday, April 14, 2010

JELAJAH BLOG IBU_BEN ASHAARI

Blog AQILAHAIQAL : OurPrideOurJoy telah diwujudkan pada awal tahun 2008..tarikh sebenar x berapa ingat..Saya terdetik untuk mempunyai blog sendiri kerana sy ingin mencoretkan kisah anak-anak saya (MUHAMMAD HAIQAL & FARAH AQILAH) sejak lahir hingga dewasa, kisah diri saya sendiri dan kisah suka duka kehidupan bersama keluarga..Coretan saya dalam blog ini saya dedikasikan khas untuk tatapan anak2 saya apabila mereka besar kelak...Saya mahu mereka tahu cabaran dan liku2 hidup membesarkan mereka supaya mereka lebih menghargai kehidupan ini...Keseluruhan coretan saya berkisarkan anak-anak, keluarga dan kerjaya saya semata-mata..

Segmen 'Jelajah Blog Ibu' ni saya tahu daripada rakan blog saya, kak Intan..Saya harap Ben dapat memberi pandangan yang baik bagi memperbaiki blog saya yang simple dan comot ini..

TQ..

4 comments:

  1. Weee dia pon dah buat...gud gud! Gud luck dear :)

    ReplyDelete
  2. hehe..tiru otai la..kak intan..wish me luck k..

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan dari permatahatiku..

    ReplyDelete
  4. salam ziarah dari blog ben...

    guling2 kat blog ni sambil baca entri :)

    http://azrulhisham.blogspot.com

    ReplyDelete

My Dear, Terima Kasih Kerana Tinggalkan Komen Anda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...