Ibu ada followers ke??

Wednesday, June 19, 2013

Pulau Langkawi | Gua Kelawar

ok now we are moving to Bat Cave a.k.a Gua Kelawar..

sepasang monyet menanti kehadiran kami..huahuaa



dalam entry kali ni ibu banyak upload gambar2 yang berinformasi tentang Gua Kelawar ni...
so baca la sendiri yer.. selamat membaca..hehe








banyaknya kelawar.. kalu x bawa lampu suluh memang x nampak jalan dalam gua ni..
ibu suluh guna lampu handphone ibu jer :)






dah macam rumah hantu la pulak


ramai jugak pelawat dari luar negara..

ibu rasa kanak2 x berapa sesuai la masuk gua ni... kurang menarik, gelap & x selesa..hehe 
sebab dalam gua ni ada gak air menitik2... basah..































ibu nak berkenalan dengan si monyet :)







ok.. kami nak balik dah ke jeti


kenangan kami di Kilim Geoforest Park
zoom sikit.. nampak spek mata ibu jer yg besar tu..huhu~
  to be continued.. after this we were @ 'Cable car'

No comments:

Post a Comment

My Dear, Terima Kasih Kerana Tinggalkan Komen Anda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...